Just a fool to believe...

kan jag inte bara få hoppa över hela jävla jul & nyår, orrrkaaaa. jag har inte julfeelings för fem öre i år, jag har egentligen inte cash till julklappar för då kommer jag inte ha råd att leva resten av december & januari. ursäkta så mycket för mina i-landsproblem men allt känns skit just nu. lägger alla mina förhoppningar på festen på nyår haha, men det är ju ett tag kvar

klart som fan också att jag ska bli sjuk NU

tur att anton finns & lyser upp tillvaron lite. "tough shit som dom säger over there" haha

nae om jag skulle ta och gå & spy över min samhällslektion + förhör nu. sen åka hem & lägga mig alternativt tröstäta, bli fet & inte orka röra mig till julshowen ikväll. HURRA!



i'm still not over you...

Kommentarer
Postat av: Anton

Hihihihi:D

2006-12-23 @ 00:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback