So this is Christmas..

för att skriva någonting om julen också då. jag hade nog mindre julkänsla i år än jag haft nånsin, that makes me sad för jag antar att det beror på att man börjar bli vuxen... men kvällen innan julafton var mysig iallafall, då kändes det lite mer julmysigt. på julaftons morgon vaknade jag av att mamma satte på julmusik så det dånade i huset och min syster och far skrek i högan sky ungefär. en fridfull julaftonsmorgon med andra ord. dessutom har vi en skapligt stor gran som ständigt håller på att tippa över och ramla i golvet med julkulor och glitter och hela skiten, så den måste sitta fast med ett snöre i en krok i väggen för att inte välta.

jaa.. eftersom jag inte hade önskat mig nåt speciellt förutom ett set med bh och trosor (titta mamma jag är ett ekonomiskt under!) så blev jag nöjd med alla mina julklappar. resten av julen firades på landet med en del av släkten. och nu vill jag inte ha se en skiva julskinka eller köttbulle igen förrän nästa jul för då spyr jag. nu ska bara nyår inväntas, hoppas det blir fest så det smäller om det, kan jag behöva.

God jul


Kommentarer
Postat av: cleo

Gott nytt år önskar jag Dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback