Stackars Kristoffer fick bara kolbitar.

Kristoffer a.k.a. herr Rönnels påpekade just att det är lite dåligt med bloggskrivandet från min sida förtillfället. det kan bero på att jag inte haft någon dator på oräkneliga dagar. men eftersom stackarn bara fick kolbitar och inga julklappar i år eftersom han faktiskt varit ganska elak (har exempelvis hört ryktas att han nekade en vänligt sinnad kvinnlig varelse en cigg en utekväll och dessutom drev med den stackars saten), och jag förtillfället har dator, så ska jag härmed ägna ett inlägg åt honom. har precis haft en mycket givande konversation med honom nyss, ungefär i stil med det här:

- idag är det väl 20 på otten?
- mm, tror det
- jag tror så iaf
- mjo, ja tror me det..
- vi tror nog rätt tror jag att vi tror
- tror du det?

- det tror jag, tror inte du?
- jo.. jag tror nog det..

vi kan härmed konstatera att vi tror samma, om det är ödet som tänker föra oss samman vet jag inte, men jag har ännu inte fått bevisat om femton-sekunders-djupt-tittande-i-ögonen-teorin stämmer, jag väntar med spänning.....

oavsett vilket så är hans
blogg mycket rolig, håll till godo såhär i juletider kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback