Yeeey! not..

här är min lista på vad jag ska göra den här veckan:

måndag: plugga historia + samhäll, leda idrottslektionen
tisdag: körlektion, utvecklingssamtal, sjukgymnast, plugga svenska, sen festa på kvällen
onsdag: förmodligen vara j-ligt sliten, titta på Lucia firande, plugga religion
torsdag: plugga historia, filosofi
fredag: förhoppningsvis ingenting utom att baka pepparkakor, yeeey!

så nu är jag i skolan fast jag börjar tio egentligen.

Otten i fredags var tråkigaste ever. kom hem klockan ett, det var min utekväll det.
upp och jobba på lördag morgon, sen var jag på julbord med S och hans familj hihi. och så Jenna som visade hur svårt hon hade för att få in saker i munnen (duktigt)

och nu ska jag lära mig om inflation. jag kommer inte lära mig nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback