Bad day ?


Vaknade i morse och var på sjukt dåligt humör. Var typ skitarg utan anledning. När jag kom på att jag inte ens hade gått upp ur sängen och att det alltså inte hade hunnit hända nåt än som hade kunnat göra mig arg så försökte jag sluta vara sur. Men eftersom jag var helt död när jag kom hem igår så hade jag glömt dra för gardinerna så solen lyste igenom mitt takfönster rakt ner i sängen och jag höll på att dö av värmeslag. Då blev jag ännu surare. Sen gick jag upp och skulle äta frukost. Då fanns det ingen ost och knappt nåt smör och inget annat heller så då skulle jag äta fil men det fanns ingen fil och så tog yoghurten slut mitt i att jag höll på och hällde upp den och egentligen tycker jag inte ens speciellt mycket om yoghurt så då blev jag sur igen.

Sen hittade jag inte min väska när jag skulle åka och jobba eftersom jag är förtids senil och lägger saker på konstiga ställen. För ett tag sen la jag ett kexpaket i min strumplåda. Och min hårborste hittade jag bakom böckerna i min bokhylla. Förmodligen hade nån jävligt skruvad del av mig tyckt att det var ett bra ställe att förvara den på. Sen fick jag stressa runt och leta efter den på sjuka ställen när jag skulle iväg igår, typ bakom papperskorgen och sånt. Till saken hör också att jag hatar att städa, alltså samlas allting på hög i mitt rum tills jag inser att jag inte har några rena kläder kvar. Då brukar jag plocka undan lite, och ignorera att sakerna nästan flyger i rummet eftersom det ligger damm överallt. Jag är så hygienisk. Not.  Kom hem till mig om ni känner ett stort behov av att utveckla allergi.

Nu ska jag gå och försöka hitta nåt att äta till lunch. Om det inte finns nåt så kommer jag bli sur igen och leva på rostat bröd i tio år sen kommer jag få allvarliga hälsoproblem pga för ensidig kost och dö i förtid av att alla mina blodkärl spricker eller nåt sånt.

Så funkade inte brödrosten ens. Nån däruppe har nåt emot mig. Hemtelefonen är också ur funktion tack vare Telia och internet är ur funktion från och till. Dessutom har 3 tänkt göra mitt ekonomiska liv till ett helvete genom att skicka en svinhög faktura till mig som jag måste betala, för tjänster som egentligen skulle vara gratis. Tack. Nu måste jag ringa till 3 och sitta i telefonkö halva livet för att skälla sönder på dom så att jag inte behöver betala nåt som jag inte ska betala egentligen.

Dessutom har jag mensvärk så jag håller på att avlida. KAN NÅT GÅ SOM JAG VILL IDAG ELLER?
Bara NÅNTING, snälla?!

JÄVLA SKITDAG.

Jag vill ha moraliskt stöd. Men min bästa vän jobbar (fast vi ska iaf på bio ikväll) och min söting har flytt ut till landet. Det skulle fan jag också göra om jag var tvungen att stå ut med mig.. vilket jag iofs behöver också, jag måste ju umgås med mig själv dygnet runt. Fast jag är mer van vid det än vad han är, stackars pojk..

Mitt humör är fan inte att leka med när jag inte är på topp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback