Hihi

Slutade jobba igår, nästan lite sorgligt, kommer sakna alla ungarna nåt enormt. Men det har varit tre roliga veckor iallafall.

Vad har jag gjort dom senaste dagarna...? Lite svårt att minnas.. mest varit med Niclas och gjort lite allt möjligt, bl a mysigt kvällsdopp i hans pool, otroliga bolltalanger visades från oss båda när vi spelade någon sorts wolleyboll på två med en fotboll (?) och många åkturer i den vita studsbollen (hans icke-stötdämpande vita golf). Igår var släkten här och åt middag, det var lite hysteriskt och kaotiskt och högljutt som vanligt, men så antar jag att det brukar vara med släkter.

Sen blev det förfest på Kungsgatan och slutade med fest hos Nikko i Smedby. Många kändisar från simningen som jag inte träffat på ett tag så det var roligt, en del överförfriskade pojkar som satte en ära i att försöka sjunga jag kääänneerrr een booooot hon heteeer aanaaaa aannnaaa heteer hooon  två cm från folks ansikte och så högt som möjligt samtidigt som dom utförde en liten dans bestående av att stödja sig mot varandra och svaja fram och tillbaka. HURRA. Kristoffer och jag som stod för den lite mer medvetna delen av festen letade efter någonstans att sitta som inte var mitt i klungan av folk, jag kläckte idén "vi kanske kan klättra ut och sitta på det där taket" vilket var halvt menat som ett skämt, men sagt och gjort, vi tog oss ut genom fönstret och satte oss på taket, det var väldigt trevligt tills vi blev upptäckta av någon nere på marken.

Nu ska jag ut och gå en sväng, sen åka till stan och kolla lite, sen hem till Hilta och så ska vi ha klassfest ikväll, myspys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback