"Hur länge värmer man en pirog? Tills den är klar?"

Utebion igår kväll med Malin och Kajza. Walk the line, men vad besviken man blev, hade hört att den skulle vara jättebra men man kom inte alls in i handlingen, besviken på den filmen.. Så vi gav upp och eftersom vi använde Thyrsson som chaufför under kvällen så kom han och hämtade mig och Malin för att skjutsa hem oss, men det blev att vi åkte hem till David som hade en död bålgeting på sin toa som han och Thyrsson inte vågade flytta på, vi slog ihjäl några timmar, eller rättare sagt halva natten, med att se på film, Hollywood Gigolo som var en och en halv timma sjukt dålig humor egentligen men underhållande, och lyssnade på musik, det var trevligt och som många vet blir jag extremt lättroad när jag är riktigt trött, jag skrattar så jag tjuter åt ingenting. Jag borde erbjuda folk att hyra in mig när jag är trött om ingen skrattar åt deras skämt kan jag göra det då

Man kan iallafall inte anklaga Thyrsson för att bekymra sig för mycket om stora problem.
David: Ett livstidsstraff är inte livstid, utan femton år.
Jag: Det är idiotiskt, jag fattar inte varför det heter livstidsstraff då.
Thyrsson: Alltså... när man värmer en pirog.. hur länge värmer man den då? Tills den är klar?

Bra tänkt. Eller inte.

Fast jag är inte mycket bättre själv.
David kommer från köket, suckar åt Thyrsson:
David: Han värmde pirogerna för länge. Kolla här. Om det står att man ska värma pirogen i
två minuter, hur länge värmer man den då?
Vi andra: Två minuter?
David: Och om man ska värma två piroger samtidigt, hur länge värmer man dom då?
Malin:  Två minuter?
Jag: Fyra minuter!
David: Det sa Thyrsson också. Hur FAN tänker ni två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback