Random day

Var och badade och solade uppe i Gransjönäs förut med Jenna. Börjar tvivla lite på hennes ursprung. Helt plötsligt när hon pratar märker man hur hennes dialekt sakta men säkert börjar förändras, slutar med att hon låter som en äkta dalmas. Själv märkte hon inget och jag höll på att skratta ihjäl mig

Nu börjar det bli sämre väder också. Funderar över kvällen, smått ångest. Vill egentligen bara lägga mig och dra täcket över huvudet och grina. Insåg precis att jag har suttit i 40 minuter och lyssnat på deppig musik och stirrat ut genom fönstret typ. Hurra för mig. Mår smått illa. Vill bara vara ifred och vara ensam, samtidigt som jag inte pallar en ensam kväll.. Vet inte vart nånting håller på att ta vägen alls.. Bara tanken på att engagera mig känslomässigt i nåt just nu känns helt avlägsen, jag har ingen ork eller kraft kvar för sånt.. Om jag bara kunde sluta tänka på dig..

Glömde min jacka på bussen från Svärtinge efter festen igår, heja mig... Jag vill ha tillbaka den:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback