Skönt :)

Skön vecka, jobbar pyttelite bara. Var med Niclas igår, badade några timmar, sen åkte vi hem till mig och läste tjejtidningar, åt mat och sen fick han se på tv medan jag gjorde iordning mig. Hihi lite osocialt men det var nåt på tv som handlade om bilar så jag tror han var ganska nöjd ändå. Sen åkte vi hem till honom och då fick jag roas av tvn medan han fixade sig. Vi är så sociala hihi. Sen hämtade vi upp Mathias som jag itne har träffat på jättelänge, trevligt återseende och åkte ut till en fest i Blacka, det var trevligt. Sen framåt sena kvällen lämnade vi av dom andra och så åkte vi hem och la oss och glodde på tv. Skön dag :)

Idag har jag varit med Kajza och badat och solat med vindruvor, nektariner, ett helt kexpaket som vi åt upp och en godispåse som helt plötsligt var slut (Undrar vem? Hrrm, Kajzz, guilty?) Nu väntar jag på att Niclas ska komma och hämta mig så ska vi åka och bada hos Ludde med Dennis och Kajza. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback