Tråkdag

Usch kände mig helt död när klockan ringde i morse. Var tvungen att gå upp tidigare idag eftersom jag (ansvarsfull människa som jag är) var med mitt gull hela kvällen igår och gjorde ingenting vettigt istället för att förbereda mig inför jobbet idag. Bra Jenny, du är så genomtänkt och ansvarstagande. Not. Så, upp en timma tidigare och sätta mig och läsa igenom en hel jäkla pärm medan jag höll på att somna om hela tiden.

Jobbat nu på förmiddagen iaf, det var faktiskt jättekul, himla mysiga ungar men dom stackarna fryser så dom står och darrar i vattnet. Tycka synd om...

Nu ska jag äta och vila sen jobba lite på eftermiddagen också. Man kan ju inte påstå att jag får slita ihjäl mig direkt. Som det ser ut nu jobbar jag en och en halv timma på förmiddagen, sen max en timma på eftermiddagen. Enda som är lite jobbigt är att man får ta ett väldigt stort ansvar när man jobbar med barn. Man måste vara på topp hela tiden också, det är inte som att typ dela ut post eller måla staket eller så, jag menar om man är trött eller på dåligt humör så behöver man ju inte vara trevlig och glad mot tidningarna eller staketet. Ungar märker direkt hur sinnesstämningen är så det är bara att bita ihop och fokusera. .

Utebio imorgon, Walk the line. Jag vill sitta med filt och titta på utebio och mysa hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback