Wolleyboll i poolen :)

Var hos Ludde och spelade wolleyboll i hans pool igår kväll. Ojoj vilken match! Kajza skyllde på solen i ögonen och bytte sida, Ludde var en riktig hjälte som räddade alla bollar och agerade bollkalle då bollen for omkring och försökte slå ner alla sjuttioelva blomkrukorna på altanen, Niclas tog första bästa tillfälle att visa sin omtanke om mig genom att smasha bollen rätt i ansiktet på mig så jag höll på att tuppa av, Dennis svarade med att kasta sig ner på Niclas i vattnet och försöka bryta nacken på honom, det lyckades nästan. Jag fick ca åttiotvå kallsupar och sen hittade jag och Niclas en blåsfisk och sen såg vi på film och åt Luddes popcorn med klar mästerkock-status på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback