Bada is the shit

Ikväll charmade (tvingade) jag med mig Alexander upp till Lillsjön. Det var roligt.


På väg uppför Lillsjöbacken
Jag: Vems idiotiska idé var det här? Jävla backe, jag orkar inte gå.
Alle: Din idé. Vad tänkte du egentligen?
Jag: Jag tänkte att eftersom vi ska gifta oss nån gång i framtiden så är det dags
att vi börjar lära känna varandra på djupet nu.
Alle: Måste vi verkligen det?
Jag: Nej. Vi vänder här!


Alexander har för mycket över-logik i sina resonemang ibland. Exempel:
Jag: Jag måste äta
Alle: Du är ju smal, du behöver inte äta
Jag: Va? "Du är tjock du behöver inte äta" borde det väl heta?
Alle : Nae, för smala människor har liten mage så den är väldigt lättfylld,
medans stora människo måste fylla på ofta!


Dålig hörsel har han också.
Alle: Jag vet inte om jag tycker om dig så mycket att jag vill gå tillbaka till den andra bryggan igen
Jag: Jo du vet att du älskar mig innerst inne
Alle: Det är nog väldigt ytliga känslor isåfall
Jag: Nej, det är dina djupaste känslor
Alle: Vadå jävla jude?!
Jag: Va? Jag sa inte så
Alle: Sa du inte precis "jävla jude"?
Jag: Nej, jag sa "djupaste känslor"?
Alle: Aha..! När du sa "djuu..." liksom så trodde jag du skulle säga jude..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback