Hihi sommarlov

Om jag nån gång i mitt liv blir rektor så lovar jag att jag ska minnas hur det var att sitta där på en obekväm bänk i kyrkan och behöva lyssna på en rektor som man knappt vet namnet på och har sett typ två gånger och som raddar upp allt han/hon minns från sin barndoms somrar typ. Om jag blir rektor ska jag bara säga "tack för det här året, ha en fin sommar, varsågoda att gå". På avslutningen i kyrkan satt jag bredvid Sandra som blev mer och mer frustrerad för varje minut som gick: "Den här punkten på programmet kan dom stryka. Och den här! Och den här! Och den och den och den... Vafan är det här egentligen? En blomstertid nu kommer, okej den är väl nödvändig för den är tradition men allt annat! Får man gå nu? Får man gå nu? Jag blir galen om jag måste sitta här mer. Hur länge har vi suttit här? Snart går jag. Får man gå nu?"

Sen gick vi till Hugos och åt och på kvällen hade vi avslutningsfest med förfest + grillning hos Loddan vilket var väldans mysigt, och sen var vi i några timmar uppe vid Lillsjön med brasa och allt. Jag hade en väldigt mysig kväll tack vare en viss person :) tycker om dig :)

Hihi det har varit en bra start på sommarlovet, sol och varmt både igår och idag. Malin och jag har vart i Sörsjön och solat och badat hela dagen, tre gånger badade vi hihi det var starkt av oss, det var kallt men skönt när man hade varit i en stund :)

Det blir mkt sol och bad dom närmaste dagarna om vädret håller i sig, underbart bra start på ett lov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback