Ingenting är som sommaren :)

Det finns verkligen inget bättre än långa sommardagar med bad och sol! Sen vi slutade skolan har jag inte gått på stan en enda gång, inte åkt några übervarma bussar, inte sminkat mig en enda gång, det är så jäkla skönt! Jag har cyklat till stan varje gång jag har tränat, cyklat och grillat, cyklat och badat, cyklat och köpt glass och bara umgåtts med folk jag tycker om :) jag har knappt nån koll på dagarna, allt bara flyter ihop hihi. Men igår var jag iallafall och badade och solade hela dagen, först med Malin i Lillsjön sen med Simon Jocke och Fredrik i Gransjönäs, sen på kvällen var jag med Tomas, ute och gick i en evighet ungefär och snackade, sen träffade jag Simon och satt ute ett tag och sen gick jag omkring ute och lyssnade på musik. Idag har jag vart och badat med Senita i Gransjönäs, lockade dit Almin också, skön dag :)

Sen wolleyboll i folkparken, fast jag kände mig rätt off, jätteont i magen så ville mest hem, men sen skulle vi åka och bada igen och köpa glass, Leo hade sand i kalsongerna hihi stackarn och Jocke fick rycket på mig för att jag ville ha glass från den kiosken som ligger allra högst upp i Åby. Ujuj vad jobbig lilla jag är. Sen var jag bara med Simon en stund det var mysigt som vanligt och nu ska jag nog bara ta det lugnt gå ut och gå en sväng och lägga mig och se på nån film, imorgon blir det att sola sola sola om det är väder. Jag älskar sommaren! Allt blir så mycket lättare, man känner att man lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback