Kåtbockar är vi allihopa


Klotterplanket på Lunarstorm kl 01:12



"adda mej visar kuken i cam johan_88_ekdahl @hotm.... ADDA!! "

johan_88_ekdahl, alla mina drömmar came true när du skrev sådär. Det är precis vad jag alltid drömt om. Snälla, vi bara måste cama!



"nån brud som vill s u g a av mej nu ?"

flugan_aka_matte
, mina drömmar came true en gång till. Två gånger på samma kväll, jag kan inte tro att det är sant.
Gud vad upphetsad man blev när du skrev sådär, verkligen.



"hej alla adda mig kezman_serb på msn har trågigt vill prata med nån prata eller så visar jag allt"

scg_kezman, snälla visa allt, jag bara måste få se!



"Alla tjejer som vill CA MA skriv eran m s n till mig, jag har C A M och bilder"

Horsaren, jag ska skynda mig nu att skriva min msn till dig så inte nån annan hinner före. Det vore alldeles för synd,
en sån här chans kan jag bara inte missa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback