Sis goes smartass ;)

Ibland är min syster ett rent bombnedslag av smarthet. Jag kom att tänka på ett samtal vi hade för ett tag sen.

Johanna: Simon ringde förut idag när du inte var hemma
Jag: Jaha, när då?
Johanna: Typ kl två
Jag: Men då var jag ju hemma?
Johanna: Jaha!
Jag: Men jag tror han var i skolan däremot
Johanna: Men han ringde iaf då
Jag: Är du säker på att det var han då?
Johanna: Ja... han hette ju Simon. Men det kanske var nån annan Simon
Jag: Ja...Joo kanske..
Johanna: Eller så kanske det var Richard
Jag: Richard?
Johanna: Ja... fast han hette Simon
Jag: Men om han hette Simon han som ringde då var det väl inte Richard?
Johanna: Han hette Simon. Och det var idag. Eller så kanske det var för en vecka sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback