Skitväder :(

MALIN ÄR MORGON-HITLER. JAG FÅR ALDRIG SOVA KLART.

Usch jag som vill ha sol och värme.. Vaknade i morse och det spöregnade. Frågade Malin (som självklart var klarvaken och försökte väcka mig i flera timmar, som vanligt) om det var en gräsklippare som lät men hon sa att det var regn. Då dog jag lite eftersom alla solchanser förmodligen är förstörda för den närmaste framtiden. Men man får väl försöka roa sig ändå. Idag ska jag ägna mig åt viktiga saker som att se på film, måla naglarna, göra hårinpackning och ta ett bad. Men först ska jag gå på stan med Kajza, som genom nån obegriplig men beundransvärd metod har lyckats lura med sig mig ut i skitvädret. Eloge till henne, jag som hade tänkt isolera mig hela dagen och bädda ner mig i soffan, det får man när det regnar ute hihi. Men nu ska jag alltså ut och springa runt på stan. Oh no då kommer det finnas alldeles för många affärer innehållandes choklad i närheten.. och jag kommer inte kunna stå emot för jag vill haaa choklaaad. Hihi. Nu ska jag göra iordning mig lite. Fotboll ikväll, akta dig för Runken, Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback