Sol & bad :D

Idag gick jag upp kvart i tio, cyklade för att möta Kajza halv 11, sen cyklade vi oss upp till Lillsjön under mycket gnällande och klagande. Låg där på ett berg med perfekt sol läge och stekte oss ett par timmar, badade lite, Kajza blev stalkad av en geting som dansade latino dance runt hennes höfter och följde efter henne vart hon än gick. sen åkte vi och köpte glass och sedan uppför alla satans backarna till Gransjönäs också. jävla backar, varför ligger alla sjöar så högt upp för? logiskt sett borde dom ju ligga långt ner, eftersom vattnet borde samlats och bildat sjö längst ner istället för längst upp. och badade och solade där några timmar till. Sen insåg vi att vi hade fått lite för mycket sol under dagen, Kajza kan stoltsera med tydliga bikinimarks hihi och när vi väntade på vår kära vän Malin som hade jobbat och slitit hela dagen, insåg vi att vi höll på att dö av solsting och behövde vatten för att inte dö, så vi våldgästade Simon och tog hans vatten. Sen cyklade vi IGEN uppför backarna till Gransjönäs och grillade och kvällsbadade, det var myyys förutom att Malin hade sin sammanbitna "jag-är-så-hungrig-att-jag-skulle-kunna-mörda-nån-bara-för-att-äta-upp-den"-min (men hon blev gladare när vi hade ätit) och att Simon knuffade mig ner i vattnet så att jag fick ett huuuge ryggplask som sved som fan. Nu är jag helt slut, det var en lång dag fast mysig och rolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback