Friday baby

Jag gick upp halv 9 idag. Min familj stirrade konstigt på mig och trodde att jag hade nåt fel nånstans. Men regnet smattrade (jag är så poetisk att jag skrämmer mig själv) så hårt mot mitt takfönster så jag inte kunde sova. jävla uppfinning det där med takfönster, iofs fint på sommaren och när det är stjärnklart men vafan när det regnar kan man väcka hela Sverige genom mitt takfönster.. Huah..

Hihi mysig kväll igår med Sis ;)  vi tog en långpromenad och köpte godis, flamsade, tog lite bilder och så.
I loove my sister ! 


      Jojo & Jen
 



Blir att åka in till stan sen, lönen kom ju i förrgår och den är inte slut än så pengarna bränner i fickan, jag vill shoppa söööönder! Skulle vilja ha nya festlinnen och så jag har tröttnat på mina party toppar för länge sen men jag behöver massa annat mer så jag kanske får nöja mig med dom jag har. Jag har ganska många. Men man kan aldrig få nog av fina saker som glittar och glamourar, som Lovisa så vackert uttryckte sig ;) Herregud jag kan behöva lite shopping för att muntra upp mig..

Ikväll blir det feeest, yes yes ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback