Hihi


Haha satt och raderade massa gamla blogg-inlägg på lunar och hittade några roliga gamla citat.


Citat 1:
I trapphallen i skolan i slutet av ettan. Tessa lutar sig över mig för att ta min hörlur ur mitt ena öra.
Jag: Tessa nu blev din klädsel plötsligt väldigt odiskret.
Tessa: Äh vafan, jag visar ju bara röven och brösten!

Citat 2:
Jocke och jag sitter längst bak i bussen och kollar skvaller sidan i en Vecko Revyn.
Jocke: Åh! Ge mig tidingen!
Jag: Nej! Men jag kan säga till om jag hittar fler bröst!

Citat 3:
Polisen kommer till Percys fest förra sommaren och kör ut alla.
"Nån" (hrrm, host) går och spyr bakom en buske.
Polis: Hörredu, hur mår din kompis egentligen?
Tessa: Eh, hon kissar faktiskt!
Polis: Jaha, ja jag vet inte hur det är med er men sådär låter det inte när jag kissar...

Citat 4:
Gelix (förtvivlad): "faaaaan! jag gjorde ett smarthets-test,
och det står att jag ligger under medel, på samma intelligensnivå
som redaktionen på Se&Hör!"

Citat 5:
Jag: "åh, big brother...jag tror det ska bli min nya livsambition att skaffa silikonbröst
och knulla i tv och bli big brother-jenny och få en stund i rampljuset och tidningsrubriker,
typ "big brother-jenny strippade på bar"
Storma: "haha, du kommer bli knull-jenny!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback