Mihihihihih

Franska nationella hörförståelsedelen idag gick straight to hell.Fyfan vad svårt, jag bara satt där som hej-kom-och-hjälp-mig och bara gapade av förvåning. Usch. Pratdelen gick bra däremot, jag kom på mig själv med att sitta och prata på franska utan problem. Man kan när man vill. Men om jag inte klarar uppsatsdelen på onsdag galant så kommer jag sänka mig i franska. Men whatever det är försent att göra nåt åt det nu.

Hihi men mitt mvg i idrott får uppväga franskan! Yeees jag får mvg i idrott mihihihi! Nu är det bara betygsnacket i Gym-och-Friskvård kvar också.

Hårdkörde Monas pass i eftermiddag, så jäkla skönt, helt spyfärdig efteråt av ansträngning men så skönt älskar känslan helt slut i kroppen!

Imorgon ska jag simma :D så skönt att dom har öppnat så man kan träna i utebassängen!

Snart ska jag sova mihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback