Voilá!

Voilá, c'est le premiére fois que j'ecrire dans mon nouveau blogg! Ahh, oui, c'est vrai ;)

Jag bara vaknade en dag och då kom insikten som en blixt från klar himmel - jag måste berika världen med en blogg!
Så här har ni den; Jenelles blogg ;)

Observera att sista e:et i Jenelle inte ska uttalas. Det är ju ingen mening med att ha hittat på ett nytt namn om inte världen kan hantera det. Världen? Ja för det är ju klart att hela världen vill läsa min blogg. Jag kommer att bli blogg-kändis och få erbjudande om att förstora brösten, fettsuga mig lite här och där, blondera håret till en bländningschock, sakta men säkert omvandlas till brunorange morot efter 47 solduschar i sträck, vara med i Paradise Hotel eller Big Brother och utnyttja min tid i TV-rutan till att sitta i en liten bikini, fnissa för mig själv, skrika lite gällt ibland, och pilla på mina naglar. (Jag har inga långa vackra naglar, mina naglar är ganska obefintliga men när jag blir kändis kommer jag ha det.)

Jag heter Jenny Larsson. Det är inte så roligt. Eller Jenny är fint tycker jag, om man nu får tycka att sitt eget namn är fint, men Larsson skulle jag kunna leva utan. (Men nu måste man ju tyvärr ha ett efternamn annars är man icke-existerande eller nåt och då får man inte sin sjukförsäkring betald om man skulle råka bli påkörd och det är ju lite synd.)
Iallafall, då blir det Jenny L, det är ju logiskt eller hur? Och "elle" betyder "hon" på franska och uttalas som L. Alltså, Jenny Elle. När jag blir myndig ska jag ändra om mitt efternamn till Elle. För att det är ett vackert ord. (om man uttalar det som ett L) Om man sen drar ihop Jenny Elle till ett ord så blir det Jenelle. Et voilá! ;)

Jenelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback