need something to fall back on...

jag har huvudvärk, det dunkar i huvudet och jag är bara trött. jag är allmänt trött på allt, och jag är framförallt jävligt trött på min situation just nu. jag är alldeles för osocial just nu också, jag vet det. min umgängeskrets bara minskar och jag orkar typ inte ens lyfta på telefonluren och hitta på nåt med nån. jag är förjävla trött, jag vill bara stoppa in det mitt liv består av just nu i en låda, stänga in och bara hoppa fram i tiden lite tills det känns som om saker har ett värde igen..


"och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå...."


håkan hellström lyckas alltid sätta ord på allt. man liksom bara sjunker in i hans texter..

Kommentarer
Postat av: evelina

håller fullständigt med. Håkan lyckas skriva dom underbaraste texterna i världen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback