Oh, nightmares...

Nu är det ju såhär att imorrn ska jag till sjukhuset och så ska jag få narkos, dvs sövas ner och inte ha en aning om vad dom gör med stackars lilla mig. dom ska plocka ut grejer och lägga andra grejer tillrätta, or something, i mitt trasiga knä. så jag är nervös. minst sagt. för jag är typen som alltid målar upp skräckscenarier och skrämmer upp mig själv och ser det värsta hela tiden.

inatt drömde jag att dom gjorde nåt fel så att dom var tvugna att gipsa hela benet och så skulle jag jobba på badhuset nästa dag fastän jag inte kunde gå och inte kunde ha några kryckor för då halkade jag bara på det hala golvet och riskerade att slå ihjäl mig, så jag var tvungen att hoppa omkring på ett ben inne i förrådsutrymmena och leta efter sånahär livräddningsdockor som man sänker ner på botten av bassängen, och så måste jag försöka släpa dom där tunga dockorna omkring fast jag bara kunde gå på ett ben så då fick jag krypa.

NOOOOO!!! jag vill inte


Kommentarer
Postat av: mällabällaa

efter kommentaren i min blogg va rjag ju bara tvungen att kika lite här..! trevlig sida. Vad är det som ska göra i ditt knä? jag genomgick korsbandsoperation + lite meniskelbortplockning för nästan exakt ett år sedan. Jag var också rädd, men det gick jättebra. Så du behöver inte vara orolig!! Lycka till!!!!

Postat av: Honeydew

naae gud vilken hemsk dröm!

2006-11-05 @ 20:30:24
URL: http://kirch.blogg.se
Postat av: Jen

dom tog bort menisken idag, sen vet jag inte om jag kommer bli tvungen att göra korsbandsoperation sen. det gick rätt bra, emn det var läskigt haha

2006-11-06 @ 16:14:44
URL: http://jenelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback