Ohh

tittade igenom massa bilder, den här kvällen var såå kul! gud vad jag längtar efter lite fest och utgång! har inte festat loss på så länge att jag nästan har glömt hur det är att ha kul.. men that's life om man är skadad och inte kan gå antar jag. men nu börjar det äntligen kännas som om jag är påväg tillbaka till livet igen..
fick sms av Chris idag, "hey girl, hope ur surgery went well" hon är så härlig den tjejen! och nu är det bara fem dagar tills jag blir 18.. smashing! att kunna gå ut på sitt eget leg och slippa krångla.. feels good!

girls
Jonna, Rina, jag och Natta på förfest, haha Rina tha poser

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, lyllos dig! =) Det är för tillfället 788 dagar kvar tills jag fyller :P Som tur är så jobbar syrrans pojkvän som bartender så jag slinker in ibland :P

Postat av: carro

Tack så mycket !:) Grattis i förskott !:)

2006-11-08 @ 20:28:44
URL: http://lovelyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback