Pretty me

gud vilken inaktiv bloggare jag är (jag har brutit mitt löfte till terese, don't hate me for this, haha) jag har liksom ingenting att skriva om längre. det händer aldrig nåt. fyra timmars hål idag, har införskaffat hårfärg och solat. hade inte solat på länge innan så min hudton kommer att förvandlas till sådär vackert illröd framåt kvällen.

borde jag också show up dagens outfit? everybody does it. men ingen vill se min för jag var så obeskrivligt trött i morse. men den goes ungefär såhär: sneakers, mjukisbyxor, mysig t-shirt och tjock luddig stickad vit halsduk som är ungefär två meter lång (för att det är så kallt inne i skolan)

till denna smashing outfit: inget smink och håret i tofs. i'm so pretty i'm so pretty

det är tur att jag inte ska ragga upp nån i skolan. och att det inte är lika skamligt längre att förbli ogift. (ogift = ingen vill ha en)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan skriva om mig. Berätta vad jag har på mig, gör, säger, tänker osv. Då blir alla mina fans glada.

Postat av: Anonym

från gelix

2006-11-20 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback