Sasha är inte smart men alla kan ju inte vara det

Sasha är varken invandrarkille från Ryssland eller porrbrud, som folk verkar förknippa hennes smeknamn med, i själva verket har vi döpt henne (Sandra is her real name) till Sasha efter fula gubben i Dan Bäckman sketcherna, likheten är slående, you should see her (mouhaha)

jag: telia reklamerna är roliga
sasha: jag tycker synd om pappan, typ när han ger sonen present
och han bara "mm.. tack" sådär besviket
jag: vadå?
sasha: ja när han ger honom en skrivmaskin istället för en ny dator
jag: jaha. ja men då kanske han inte blev så glad ju
sasha: jag skulle kunna tänka mig att få en sån där skrivmaskin
jag: istället för en dator?
sasha: ja.. om jag redan hade en dator, det har ju han killen
jag: okej, så då tar du hellre en skrivmaskin än en ny dator? vad skulle du med den till?
sasha: skriva på. fast nu kom jag på att det kan man ju göra på datorn också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback