Stop this feeling.

usch nu har jag gått runt med en så konstig känsla i flera dagar, säkert en vecka. typ blandning av obehag och oro. halv-ångest. och det kan ju inte vara fylleångest, eftersom jag inte varit full, alltså inte bakfylleångest heller. och inget har hänt, vad jag vet. ändå är det som om jag är orolig över nåt, fattar inte. kanske nåt kommer hända, what if jag är synsk och min jobbiga magkänsla är ett tecken på att nåt jobbigt kommer hända? hope not..

be happy be happy be happy

är så opepp på att gå ut imorrn också, har ingen lust & ork. det kommer bli mys & kul att äta middag, lyssna på gammal musik som vi festade till back in the days, och förfesta men efter det skulle jag helst bara vilja dra ett täcke över huvudet och grina typ. så opepp är jag på det just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback