That's life

skulle åkt till Sthlm idag, fick boka om det för att det var trafik kaos i Sthlm pga allt snöoväder. ska åka i början av december istället, det blir ju också bra, med julskyltning och julmarknad och allting. mysigt och så.

78776-187
Stockholm at Christmas time


hade en trevlig familjedag iallafall. även fast jag tror min familj har ett udda sinne för humor ibland. men what the hell, vem har inte det?

dom ringde från operationen idag också. först visade det sig att nån nöt hade missat att meddela mig om vilken tid jag hade fått, så dom ringde på morgonen och frågade varför jag inte var där. hurra, bra jobbat. så jag fick en ny tid, ska dit på måndag. ska sövas ner med såndär narkos, and i'm nervous. kommer säkert få aggressivt utbrott eller nånting av narkosmedlet, typ hoppa på läkarna och kalla dom saker som jag inte ska ge exempel på här. eller typ ta en skalpell och börja jaga nån och försöka operera den. shit, jag ska be att få bli fastspänd.


Kommentarer
Postat av: Honeydew

vad ska du operera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback