Today's happenings

mamma bad mig hålla koll på gratängen i ugnen. jag är sjukt dålig på matlagning så jag var rädd för att den skulle bli bränd så nu tog jag säkert ut den för tidigt. men skitsamma.. man kan inte vara duktig på allt..

jag måste städa mitt rum också, fattar inte hur det kan bli som det blir därinne. jag städar ena dagen och det blir skitfint, perfa liksom sen går det en dag, nej inte ens det, en morgon typ sen ser det ut som kriget igen. och jag typ sover bland klädhögarna och trampar på rouge som har gått sönder på golvet. hurra.

har fått min mest revolutionerade idé på länge. måste lämna över alla mina mjukisbyxor till nån som kan gömma dom på ett säkert ställe där jag aldrig kommer hitta dom. då skulle jag bli tvungen att sluta halv-försova mig varenda morgon och gå upp istället för att ta på mig snygga kläder och göra mig iordning och så. kanske inte ska ge bort dom jag har lånat av simon, det är ju inte särskilt snällt. men fan jag tycker om mjukisbyxor och egentligen, who the hell cares, det är ju ändå bara skolan inte som om jag ska ut och ragga precis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback