Våga vägra Snygg-Erik

snälla, förklara anledningen till uppståndelsen kring so called Snygg Erik i Idol för mig? anyone? jag följer inte Idol men av vad jag har sett och hört så har han långt ifrån den bästa rösten av deltagarna i år. och han ser ut som vem som helst. orka alla brudar som skriker rösten av sig så fort han öppnar käften. jag googlade honom och han finns inte ens med där, så icke-snygg är Snygg Erik. enda bilden jag hitta var den här, och grabben bredvid är betydligt skönare isåfall.

 Snygg Erik to the left

stackarn, han fick ju inte ens behålla sin stil, dom ändrade ju hela killen, poor thing.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tyck om snygg-erik eller döö! bara att välja :D

2006-11-28 @ 20:29:42
Postat av: jen

iofs sant, enda som går att jämföra med snygg erik är ju döden..

Postat av: Anonym

du är så... hemsk ;(

2006-12-01 @ 13:08:49
Postat av: Anonym

du är bara avundsjuk för att du inte kan få honom (A)

2006-12-01 @ 22:11:35
Postat av: jen

ja, för jag har verkligen försökt..

2006-12-04 @ 20:26:42
URL: http://jenelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback