Cause you had a bad day...

Nu har jag skrivkramp. Eller egentligen är det ju ingen som tvingar mig att skriva nåt. Men jag skulle ha kunnat skriva ett roligt blogginlägg om det inte var för att jag känner mig så jävla tråkig idag. Jag har en bad day, verkligen.
Och ingenting roligt händer idag. Jag är sursursur.
Anledningar till att det inte finns någon mening med den här dagen:

1. Jag är så trött att jag skulle kunna lägga mig på golvet och somna
2. Jag har ont. Ooont!
3. Jag har inte orken att jobba direkt efter skolan ända tills ikväll
4. Mitt rum ser ut som en svinstia så när jag kommer hem väntar städning

5. Kall morgon och jag saknar min jacka som jag tappade bort efter fest i somras

Thank you God iaf för att det finns mjukisbyxor. Hur skulle man överleva annars? Det är betydligt lättare att gå upp svintidigt och åka till skolan när man kan gå omkring mysklädd med håret i en snodd hela dagen. Jag tänker alltid att imorgon ska jag göra iordning mig and dress up and so on, men sen är jag lika trött ändå nästa dag och jag har blivit något av en hata-smink-och-obekväma-kläder-tjej. Ingen kommer vilja gifta sig med mig för att jag alltid har mjukisbyxor på mig. Men jag tycker om mina vita mjukisbyxor, och mina rosa, och svarta, och grå... Så det så. Nu skrev jag ett halvt blogginlägg om mjukisbyxor. Jag borde verkligen göra något vettigare med min tid när jag ändå sitter här i skolan. Typ plugga. Men eftersom jag är född helt brainy och smart så har jag ingenting jag behöver plugga. I'm way too smart for that. Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback