"Det väger ju upp allt"

Malin och jag funderar på Krokeks utbud av fest:

 M a l i n: sista bussen från krokek går tolv,
så då måste man ju ha nån som hämtar
•      J.   : aah.. men det är ju inte så långt till åby från krokek?
»  M a l i n: hur menar du
•      J.   : man kan gå
»  M a l i n: gå ?
»  M a l i n: du är ju störd
•      J.   : så långt är det väl inte?
»  M a l i n: det är 2 mil, det är dubbelt så långt som till stan
•      J.   : ofan
•      J.   : jag tänkte typ att det är väl bara raksträckan där liksom.. och så..
om man går så går det nog fort tänkte jag..
»  M a l i n: hahaha, jaadu. det är ju typ som från centrum till mig.. joorå...
»  M a l i n: ibland tänker du inte så långt ;)
•      J.   : nej.. men jag är en jävel i sängen!
»  M a l i n: jafan, och det väger ju upp allt!


Kommentarer
Postat av: Tereze

bahahah! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback