Dom hoppas förgäves på att höja sin status, WoW-pojkarna...

Jag och Hilta pratar om gårdagens avsnitt av Desperate Housewives, den enligt mig mest fängslande serien in the world just nu. Jocke och Loddan ser sin chans att för en gångs skull utmärka oss som nördar istället för att själva bli hånade:

- Haha! Det där är ju ännu mer lal än WoW!
- Det är fan inte mer lal än WoW!
- Joo det är det! Desperate Housewives är det nya lal, vi är inte nördarna längre!

Dream on boys dream on...


desperate housewives
Desperata hemmafruar

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag är lätt hellre Desperate-nörd än WoW-nörd. Desperate Housewifes is the shit!

Postat av: Gelix

JAG MISSADE FÖRRA AVSNITTET FÖR ATT JAG TRODDE DET VAR MÅNDAG! KATASTROF!

2006-09-21 @ 21:03:17
URL: http://www.gelix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback