Fuck this shit

Nu har jag fått höra vad det var som hände i lördags.. jaha... jävla äckelskit bläbläblä

vad fan tänker jag med?

och nu får det vara slut på mitt skitbeteende, jag orkar inte med mig själv

jag får flashbacks hela tiden och han är ett äckel äckel äckel
aldrig mera, fan aldrig mera..

you never call me when you're sober, you only want it cause it's over...


gud. och jag tror ju jag har nån som faktiskt betyder nåt för mig nu...
så varför kan jag inte bara ta vara på det som betyder nåt? jag vill ju verkligen det
men jag orkar inte försöka lita på det heller, även fast jag inte har nån anledning till att tveka..

klart att inte alla är som han, bara för att han var en idiot är ju inte alla det
ändå känns det som om jag inte ens orkar tro att den möjligheten finns..
jag har trust issues, som fan, o den jag litar minst på är jag själv..


I'm not happy when I act this way I'm not happy this way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback