Heeelg, finally!

Den här skoldagen var bara ett stort blööhh, typ. Jag var helt off i huvudet och fick världens blackout och mindes ingenting av det jag (förhoppningsvis) har lärt mig det senaste året. Som tur var slutade denna skitdag tidigt, innan tolv. Gelix och jag gick och solade. Eftersom jag typ aldrig solar längre jämfört mot förut så kommer jag förmodligen sakta men säkert förvandlas till kräfta dom närmaste timmarna. Hurra.

Jag har way too kort hår nu känns det som, fast det var skönt att få bort det slitna, topparna var jätteslitna. Nu får jag väl bara vänta på att det ska växa ut lite. Tur att extensions finns!

Jag har blivit helt besatt av leverpastej. Jag menar, leverpastej? Okej om man går runt och vill ha chips hela tiden eller nåt, men leverpastej? Jag har ätit det på alla mina mackor den här veckan. Är det bara jag som får såna här konstiga begär vad gäller mat? Typ leverpastej och kall ravioli på burk. Kerstin frågade med lite fundersam röst om jag är med barn. Funderar på att bli det bara för att ha en ursäkt till att få äta typ enorma mängder av konstiga saker.  

Kommentarer
Postat av: Tereze

Hahah! jag lever på knäckemackor med kryddor - piffiallkrydda ;O gotti!

Postat av: Johanna

DU ÄR MED BARN JENNY, DU ÄR MED BARN! det är bara då man äter sånadär konstiga saker jag lovar....

2006-09-22 @ 16:57:06
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Sandja

Hehe nae, ja brukar äta saltgurka så ;P

2006-09-23 @ 01:17:53
URL: http://malmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback