My confessions ;)

Tio första:
Första bästa kompis:
Sara Johansson
Första bil: Körkortet lyser fortfarande med sin frånvaro..
Första kärlek: Mathias, på dagis, haha
Första husdjur: Jag hade en fisk en gång, den hette Simson (haha, fattar ni? SIM-son. en fisk SIMmar. jag var så fyndig som barn)
Första semester: Rhodos som liten bebbe
Första jobb: Mitt nuvarande
Första köpta skiva: Förmodligen något i stil med Spice Girls eller liknande
Första riktiga kärlek: Victor
Första piercing: Öronen, i sexan (jag var inte så härdad ännu då, så jag grinade)
Första konsert: Hmm.. Destinys Child, tror jag?
(Beyonce har verkligen mkt ben. och mkt hår.)

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Det minns jag inte (fast inte pga minnesluckor om ni trodde det)
Sista bilfärd: Hem från simhallen för en timma sen
Sista filmen du såg: Heartbreak Hotel igår kväll
Sista ringda telefonsamtal: Mami
Sista bubbelbadet: Måste varit vilda jacuzzi badet hos Jontis i somras
Sista spelade cd: Bland cd i bilen
Sista kyss: Igår
Sista gången du grät: Jag gråter inte, jag är gjord av sten (mohahahha)
Sista måltiden: Kyckling, sås och ris till lunch

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Beror på vad man menat med dejtat
Blivit arresterad? Nej, jag är en good girl (blinkblink)
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? En gång i mellanstadiet (men mina 15 minutes of fame är inte över)
Fått ditt hjärta krossat? Jag blir inte krossad - jag krossar. akta.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, menar man det inte ska man inte säga det..
Haft ett one night stand? What kind of girl do you think I am? haha
Busringt till nån? Ja, en gång när jag var liten ringde en arg tant tillbaka, huah

Sju saker du har på dig:

1. Underkläder
2. Linne
3. Mjukisbyxor
4. Jobbtröja (I'm so sexxy. not!)
5. Hårsnodd (gills det?)
6. Halsband
7. Örhängen

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Kommit försent till jobbet
3. Jobbat
4. Kramat barn
5. Kört bil
6. Ätit (ja, min dag har varit väldigt intressant hittills)

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Min mp3
2. Sängen
3. Choklad
4. Mina vänner & min sötis
5. Hotpants

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Malin
2. Mamma

3. ?
4. ?

Tre val:
Svart eller vit? Beror på humör
Sommar eller vinter? Sommaaar! Men jul är mysigt!
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Uppleva allt värt att uppleva
2. Gifta mig med Håkan Hellström

En sak du ångrar:
1. Att jag inte har brytt mig om en person tillräckligt mkt som jag borde,
nån som jag tycker om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback