The helg

Fredagen var sjukt kul! Förfest med Rina, Natta och en hel hop sköna människor i Smedby i fredags, sen Otten, där var det ovanligt roligt, dansade i säkert tre timmar, shakade loss med Almin, den killen kan verkligen dansa, he's got the flow! Segt att jobba lördag morgon, men både jag och Rina hade gårkvällen i färskt minne och stöttade varandra genom den svåra tiden.


girls

All my girls get down on the floor
back to back drop in down real low
I'm such a lady but I'm dancing like a hoe
cause you know I don't give a fuck so here we goooo


Sen sov jag mig igenom resten av lördagen, och på kvällen åt jag Sanna och Ewwe tacos och hade mysigt, sen kom Karin och vi gjorde oss iordning och laddade för kvällen, Sannas sköning till pappa räddade kvällen! Sen blev det Cromwell, lördagen inte lika lyckad som fredagen, trångt, mycket folk, varmt som en bastu på dansgolvet där dom för övrigt envisades med att köra likadan musik låt efter låt. Jag var trött och sliten efter fredagen, Karin blev utkörd av vakten och Sanna kan vi ju bara spekulera kring vart hon skulle iväg och slampa sig, men nånstans skulle hon iaf så vi lämnade Ewwe åt sitt öde inne på Cromwell. men hon såg ganska nöjd ut i armarna (eller ska jag säga i munnen?) på en viss kille så jag tänkte att hon kan gott ägna sig åt det tungmaraton hon höll på med. För min del endade jag up i Åby där jag mötte Simon och sedan en aningens överförfriskad Macke, som jag räddade från att ramla ner i ett djupt dike, dagens goda gärning. Simon avslutade kvällen med att slå sig själv i huvudet för att han var trött och sen somnade han. Jag ska inte analysera hans beteende vidare.


Söndag, igår, var jag med Malin, det var mys, vi åt kycklingsallad (fast det var skinka i) pratade och gick en lååång promenad, sen åt vi glass och gick ännu en "promenad" fast denna promenad hade ett hemligt syfte som vi lyckades dölja väl. Jackan som hade ett intressant syfte på vägen hem till Malin lämnades tillbaka till sin rätte ägare och jag fick en del pussar på köpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback