The Hot Boy

Nyss addade The Hot Boy mig på msn. (Inte mitt eget nickname på killen, utan det är hans väl genomtänkta nick på msn). The Hot Boy påbörjade nyss konversation med mig. Enligt The Hot Boy har jag väldigt fina ögon och han kommer ihåg att jag var fin för vi pratade EN (!) gång förra året på min andra msn som jag inte har kvar.

Anledningar att inte ingå djupare konversation med The Hot Boy:
1. Han har på något creepy sätt fått tag i min msn som jag har nu
2. Hans adress är kotish_boy = o skulle förmodligen ersättas med å om det gick att ha i mail adress = kåtish_boy
3. Han har printscreen och har sparat bilder på mig på sin dator = mer creepy
4. Han säger att han blev kär i mig vid första blicken

Nu ville han cama. Jag sa att jag inte ville, nu tycker han att jag är torr och la in en porrbild som visningsbild på msn. Håhåjaja. The Hot Boy, ledsen att göra dig besviken men jag tror inte våran relation kommer bli särskilt långvarig. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är du elak! ge grabben en chans, han kanske är mr right ;)

2006-09-19 @ 18:10:47
Postat av: anonym

va glad du att du genomskådade det här aset o skippade hans bullshit...mkt vettig tjej

2007-06-09 @ 16:56:11
Postat av: Anonym

Han e ju snygg juh ge han en chans, ser ut som en korsning mellan filmstjärnan Lassie och en råtta.
Vill du inte cama med en sån?

2007-06-09 @ 18:36:53
Postat av: Chefen

Jo, han har nog HIV. Smart agerat av dig att tacka nej

2007-06-09 @ 22:42:09
Postat av: Louise

åh herregud du kunde ha varit hivsmittad idag om du varit en blåst brud

2007-06-11 @ 09:34:52
Postat av: Johan

Hot Boy = HIV-mannen.. Tur att du inte är lika blåst som alla andra numera HIVsmittade tjejer som fått HIV nu..

2007-06-12 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback