What a beautiful morning

Jag har endast fyra saker att säga såhär på morgonkvisten:

1. Jag ÄR VAKEN. (undrens tid är inte förbi)
2. Jag hade en macka nyss. Vart F-N tog den vägen? Jag är ganska säker på att jag inte hunnit äta upp den.
3. Det sitter nåt litet flygfä uppe i taket på motsatta väggen från datan. Nån liten sak med vingar. Jag har börjat kolla efter den varje dag och den sitter alltid kvar. Den har suttit där i säkert två veckor. Antingen är den död eller så bor den där. Isåfall måste den flyga iväg någon gång under dagen/natten för att hämta mat, och kanske bada i nån pöl nånstans, och sen flyga tillbaka. Å andra sidan om den är död, hur kan den då sitta fast däruppe på väggen utan att ramla ner? Det borde liksom vara emot tyngdlagen och all annan fysik-skit.
4. Idag har jag körlektion. Akta er alla andra bilförare, för här kommer jag. (Wiplash here I come. Hoppas krockkuddarna i bilskolebilen fungerar som dom ska.)

Kommentarer
Postat av: rädd pensionär

Då blir det att stanna hemma idag.
dagens ungdomar.. inget trafikvett alls!
höhö.

2006-09-15 @ 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback