DET ÄR FAKTISKT INTE BARA JAG..

.. som sitter uppe såhär dags o har tråkigt.. det är också min käre vän Kalle holdaj:

Kallemedkkk säger:
haha du såg jättelite på en skräckfilm och nu är du rädd

Kallemedkkk säger:
fan, men tänk på teletubbies

Kallemedkkk säger:
eller iofs. de är fan läskiga

- jenny . säger:
iallafall han bögteletubbiesen

Kallemedkkk säger:
OMG

Kallemedkkk säger:
hur vågar du

Kallemedkkk säger:
alla lär vara minst bi

- jenny . säger:
fast han mest

Kallemedkkk säger:
vem är det då?

- jenny . säger:
ha rdu inte sett hur han tittar på dom andra teletubbieserna

- jenny . säger:
inte fan vet jag  ser inte skillnad på dom

- jenny . säger:
men jag tror det är han tinky-winky

Kallemedkkk säger:
HAha, jag ska fan leta upp mr.Gay

- jenny . säger:
do it

- jenny . säger:
han kanske är sällskapssjuk ikväll han med
- jenny . säger:
så kan ni mysa över ett glas vin

Kallemedkkk säger:
finns ju tinky winky, dipsy, laa-laa och po

Kallemedkkk säger:
det är inte helt fel

Kallemedkkk säger:
rött eller vitt?

- jenny . säger:
ja men det är tinky-winky som är bög jag kan slå vad om det

- jenny . säger:

rött gärna, kärlekens färg

Kallemedkkk säger:
mer fruktsamt dårå

- jenny . säger:

ja. störst chans att det leder till intimt umgänge


Kommentarer
Postat av: Joline

hahahha .. sköön konversation :D

Postat av: kalle

Herregud vad längesedan

2010-11-21 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback