IN THE SPRING TIME THOSE MEMORIES START TO FADE

åh vad jag älskar vårvädret! var så trött i morse när jag gick upp och kände mig så opepp men sen hade våra underbara gym & friskvårdslärare planerat att man fick göra vad man ville bara man var ute i solen. så jag tog min mp3 och gick en lång morgonpromenad runt folkparken, strömmen och minneslunden, det var superskönt.
skulle önska att alla lärare var som dom, som SER eleverna & bryr sig om varje elev dom har. så mycket mer peppande än sura gamla lärare som bara verkar vänta på pension så dom slipper komma hit.

man blir så mycket gladare på våren, alla tråkiga minnen som alltid kommer på kalla vintern försvinner liksom lite med vårsolen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback