allt blir så annorlunda...

usch vad mycket förändringar det är på gång, ingenting är som förut. idag flyttar Sanna ända ner till kalmar. därför ska jag tillägna henne ett inlägg. haha eller nej men jag ska iaf kopiera det hon skrivit för det stämmer så bra:

jag skulle vilja ha jenny, evelina och therese här nu, för jag vet EXAKT hur det skulle se ut; vi skulle lyssna på partymusik (rnb förmodligen, eftersom jenny skulle gnälla om det) alla skulle var och varannan minut springa ut o kolla sig i spegeln o se att håret och sminket förtfarande ser bra ut, vi skulle snacka om typiska tjejgrejer och ju mer klockan blev desto mer skulle allt handla om sex, och definitivt mer detaljerat och hur många timmar vi än skulle ha på oss att förfesta o göra iordning oss skulle det ändå sluta med att vi får skitbråttom och får maratonspringa till spårvagnen! när vi väl ranglar in på otten (där vi oftast hamnar) skulle alla tappa bort varandra, och dagen efter kommer ingen ihåg ett skit!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha aa visst stämmer det bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback