dags att ta tag i saker och ting

nu kan jag pricka in åtminstone en sak på min att göra-lista. skickade precis in en anmälan till pilates-utbildningen i september. känner mig sjukt nöjd för att jag fick arslet ur vagnen till slut och gjorde det, borde verkligen se till att få saker gjorda oftare. så slipper man känna sig så jävla o-produktiv som jag jämt gör annars. hoppas jag får gå den nu också.

kanske, bara kanske skulle ta och tvätta bilen. jag skulle göra det häromdan men hur tråkigt är inte det. fast det HAR faktiskt råkat bli lite spindelväv vid ena spegeln, men det är på passagerarsidan så det gör inte så mycket för jag ser inte det om jag inte går ur bilen. men jag får väl sätta på mig bikinin, det är ju sol ute, och lite musik i mp3n och dansa lite runt bilen med tvättsvamp i handen á la Edie i Desperate housewives. blir sjukt snyggt, det kör vi på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback