fool me once don't fool me twice

idag gjorde jag ett test i en tidning. enligt det testet så har faktiskt min pojkvän en annan, kanske på jobbet för "om du ser på tv och hans telefon ringer, flyttar han sig automatiskt bort utom hörhåll under samtalets gång". JAHA OCH?! det är väl logiskt, då blir ju inte jag störd mitt i tv programmet? det är väl skitbra om han är utom hörhåll, jag VILL att han ska vara utom hörhåll om han pratar i telefon under mitt favoritprogram. dessutom har han en egen hobby, "kanske en sport han utövar eller något annat intresse som han inte gör dig delaktig i". men HJÄLP, tänk alla som sitter och bli helt jävla paranoida nu för att deras kille inte vill ha med dom i fotbollslaget typ. det finns inte en människa som skulle vilja ha med mig i ett fotbollslag, jag fick inte ens vara med i klassens korpenlag. dessutom har min kille en annan. fan vad dåligt jag mår nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback