i'm so lucky lucky

hmm undrar hur jag ska hinna med allt den här veckan. först har jag jobbat sju dagar i rad, sen ledig EN pyttedag, sen ska jag jobba fem dagar nu fram till fredag och sen utbildning hela helgen. sen får jag pusta ut.
men efter helgen är jag alltså utbildad pilatesinstruktör, det känns kul. :)

och på onsdag börjar jag jobba på Hälsoteamet, eller gud det är ju redan imorgon.. jag ville ha förmiddagen ledig då så att jag är förberedd när jag kommer dit första gången, men det var kris så jag får ta kassan på badet från halv sju imorgon bitti och sen blir det bara att skynda iväg till hälsoteamet så fort jag får slå ut kassan kl ett. jag har velat börja jobba där länge för det verkar så bra men jag har inte vetat hur jag ska få in en fot där, och så ringer dom i fredags hux flux bara sådär. ibland känner jag mig so lucky lucky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback