låt oss bli dom som försvann...

sitter här alldeles nostalgisk. jag vill gå i skolan igen, och jag vill inte att mina kompisar ska flytta från Norrköping, vilka ska jag nu ha mysiga förfester med? i helgen flyttar Sanna, men förhoppningsvis hinner vi träffas och fika på fredag annars känns det för sorgligt. saknar redan dom gamla tiderna...

image398
Sanna & jag på studentveckan

image394
Tessa, hanna jag & sanna i ettan, lägg märke till mitt sjukt blonda hår...

 image376
..och min klara blick (och Hannas rumpa)
 
image375
Hanna jag & Sanna

image393
Älsklingsniklas & jag på förfest(ser mer ut som efterfest för mig men men)

image390
Gelix  & jag i romme

image389
Förfest hos Asken

Kommentarer
Postat av: Sanna

klart vi ska hinna o fika imorgon:) kommer sakna dig när jag flyttar jenny penny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback