men tack, TACK så hemskt mycket

jag fick ingen lön för den här månaden för det blev nåt fel så att min lönerapport aldrig blev inskickad och det känns minst sagt pissigt. jag har verkligen ingen lust att vänta till 25 september och jag hatar att inte veta hur mycket pengar jag har. jag vill åka utomlands men hey, för vilka pengar då? NÄSTA lön som jag inte vet hur mycket den blir liksom. tänk om dom kunde vara lite snabba däruppe på lönekontoret och fixa ut lite pengar till mig nu, då skulle jag bli tacksam.

sitter och försöker bestämma mig för om jag vill/orkar gå på bio ikväll eller inte. jag orkar inte göra iordning mig och jag skulle helst vilja skita i allt och bara lägga mig och kolla på tv och äta massa godis tills jag blir så tjock att jag inte kan göra nåt även om jag skulle få lust. fresh.


Kommentarer
Postat av: Sanna

jenny penny jag kommer hem imorgon:) ska du göra nåt kul då på kvällen eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback