nu är det höst

nu är det inte sommar längre. det känns i luften framförallt.. som idag, det är soligt men det är liksom mer höst temperatur. och på söndag stänger vi utebadet, usch det känns så definitivt. den här sommaren blev inte så bra som jag ville heller, dom enda gångerna det har kännts somrigt är när vi har vart på landet och legat på bryggan och solat, och nu är det långt kvar till nästa gång.. jag vill åka ut med min älskling en gång till innan det blir för mycket höst men det hinner vi inte. nu vill jag bara att julen ska komma, med mörka kvällar så man kan ligga inne och mysa med tända ljus och pepparkakor typ. inte nån blaskig deppig höst..

jag vill verkligen bara ta en restresa och åka till Turkiet eller grekland.. det känns redan som det kommer bli en kall, blåsig regnig höst och JAG VILL INTE..

image404 
Alanya. hit vill jag åka tillbaka!

image405

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback