ooops i did it again

ooops...jag gjorde precis bort mig. jag ringde hem till Malin, hennes mamma svarar ochjag frågar är Malin hemma. Malin hade sagt att hon skulle sova hos mig i stan men eftersom vi fick skjuts kl fem av Jompa i hans sjukt överfulla skåpbil så sov jag härhemma istället. hon skulle få skjuts hem efter dom släppt av mig, men malin åker inte hem utan hon åker nånannanstans, gud vet vart typ. hennes mamma blir iaf helt ställd och bara "men hon skulle ju sova hos dig, gjorde hon inte det?" och så jag "ehh.. öhm... nej.." sen försökte jag ringa på malins mobil för att förvarna henne, men då var den avstängd. nu måste jag fly landet för att inte få stryk av henne.

hade förövrigt rätt kul igår, men jag fattar inte varför samma sak händer jämt och samma person. jag måste sända ut fel signaler, det måste vara så på nått sätt. jag bara messar upp saker och ting. förlåt, förlåt.

nu ska vi iaf åka ut till landet snart, det ska bli skönt vila upp sig lite. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback